Werkgroep Marketing en Communicatie levert middelen op

Het zal niemand zijn ontgaan dat het straatbeeld in Ede sinds kort wordt opgesierd door UIT in Ede banieren en driehoeksborden met daarop een mooie selectie van wat Ede te bieden heeft deze zomer. Het zijn de eerste resultaten van een prettige samenwerking tussen de marketeers van CineMec, Kröller Möller, Cultura, citymarketing Ede en het Veluws Bureau voor Toerisme.

Naast deze outdoor-middelen werken de partners in de werkgroep aan een compleet palet dat de inwoner van Ede moet informeren over wat er allemaal in hun gemeente te doen is. Zowel offline, met een UITladder en een Z-card, als online, via de website en social media, zijn de eerste resultaten opgeleverd. En er volgt meer……

Nu de zomercampagne een feit is, is de Marketing en Communicatie werkgroep alweer hard aan de slag met de volgende campagne. Vanaf half september, wanneer Ede in het teken staat van Airborne activiteiten, wordt opnieuw een groot aantal uitingen opgeleverd. Weliswaar binnen een nieuw thema, maar herkenbaar met als afzender UIT in Ede.